loading...
علم 24
میثم بازدید : 65 شنبه 11 بهمن 1393 نظرات (0)

پروفسور حمیدرضا قاسم زاده

برگزیده به خاطر فعالیت های علمی ارزنده در زمینه مکانیک بیوسیستم

پروفسور حمیدرضا قاسم زاده  استاد دانشگاه تبریز ،داری مدرک PH.D مکانیک بیوسیستم از دانشگاه ناتینگهام انگلیس در سال 1988.
در سال 1365 کار تدریس خود را در دانشگاه تبریز شروع نمود.
ایشان دارای چندین طرح پژوهشی ، ترجمه ، تالیف و مقالات متعدد در زمینه مهندسی مکانیک بیوسیستم هستند.
برخی از ترجمه ها و تالیفات:

 توان موتور و تراکتور
 طراحی اجزای ماشین
 انگلیسی برای دانشجویان مکانیزاسیون و مکانیک ماشین های کشاورزی

سوابق مدیریتی و اجرایی:

عضو هیت مدیره و مدیر کارخانه بنیان دیزل

مدیرعامل و عضو هیت مدیره مرکز صنایع سنگین

معاون اداری مالی دانشگاه تبریز

معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه تبریز

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز

و ...

نقل  خاطره از یک دانشجو:

ترم پنج بودم که تو درس طراحی اجزای یک افتادم ، کلی ناراحت شده بودم از این ماجرا آخه مجبور بودم طرم هفت واحد های اضافی بردارم از اون ور باید برا ارشد هم می خوندمـ ، خلاصه ترم هفت شد و من درس و ورداشتم با این تفاوت که اون سال یکی از استادا برای فرصت مطالعاتی ظاهرا رفته بودن کانادا و من افتخار حضور در کلاس های پروفسور قاسم زاده رو پیدا کردم برای درس طراحی اجزای 1. کلاسامون شروع شد و ...

باید اعتراف کنم که تو این چهار سال دانشگاه فردی به این تواضع و فروتنی ندیده بودم شخصیت استاد چنان گرفت منو ...منی که از درس و دانشگاه زده شده بودمـ...دوباره برگشتمـ و از اول شروع کردمـ...

پروفسور چنان صمیمی و خاکی برخورد میکردن که من خودم محو شخصیتش شدمـ...

یادمه دو کلاس پشت سر هم طراحی اجزا داشتیم یعنی از 8 تا 10 و از 10 تا 12 ،ما برا استراحت بین دو کلاس اجازه داشتیم 30 دقیقه ای کلاسو ترک کنیم اما استاد چنان با اشتیاق بین این وقت جزوات خودشون رو ورق میزدن که آدم سر شوق می اومد...دقیقا از 8 صبح تا 12 سر پا بودن و اصلا نشستنی در کار نبود...

کلاس های ایشون چنان تنوعی داشت که من خودمـ واقعا لذت می بردمـ و حضور در کلاس های ایشون یکی از بهترین خاطرات زندگیم بود...

خدا ایشون رو حفظ کنه...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 89
  • بازدید کلی : 2,548